Påväg hem!

Sitter på tåget och har nog snart gått igenom alla mina skidfilmer IGEN! Tror jag sett dom 5-6 ggr nu, haha. Men tåg är ganska tråkigt, lr. ska väl säga väldigt tråkigt. Men nu är vi i Sundsvall, så det är bara 2 tim kvar, så mer än halva resan är avverkad =)

Vad tycker ni egentligen om fotona jag lägger upp? Fick ett förslag om att jag kanske skulle bli fotograf. Skulle vara jäkligt roligt att åka runt och fota skidåkning. Men den biten får jag fixa i Schweiz till vinter.

Fick reda på idag att min brevvän från Australien kommer till Schweiz i 2 v, och dessutom till Davos där jag antagligen kommer jobba, snacka om tufft. Hennes morfar bor där, så det var lite oväntat. Men det skulle avra jäkligt roligt och träffa henne iaf.

Har även kollat på en skola i Colorado, dom har det programmet jag vill gå i breckenridge, är inte det lite perfekt? Kunna åka skidor och plugga, isf blir det ski and snowboard buisness =)

Jaja, nu ska jag kolla klart på min film!

Lägger in lite bilder i gråskala från gamla stan först










L8ers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se