inte mycket

att skriva om.

Mamma har bokat tågreda ner åt mig under semestern, haha kommer åka 1:a klass ner då det var lika dyrt som vanlig biljett. Det är bra, då har jag gratis internet ner som jag kan roa mig med =)

På torsda åker vi ner med lilla Tippen, hoppas han är snäll =)

Måste även säga det att, efter mitt klagomål hos SAS, fick mamma tillbaka hela flygbiljetten, 120 kr i parkeringspengar, 180 kr i bensinpengar och sen fick syster och dom 360 kr. Åhhh, va snällt av SAS, hmm kunde ju varit bättre om hon hade kommit med på rätt plan. Men då var den resan iaf gratis =)

Har inte så mycket att skriva om direkt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!

Snygg blogg!

Kolla gärna in hur det är att vara vanlig tonåring som studerar och arbetar på svt samtidigt!

Ha en trevlig dag!

2008-06-17 @ 19:00:18
URL: http://jsomijulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se