Irriterande

att det inte går att spara lösenord lr. nått nu när man loggar in på nya sidan.....

Efter en lång dag på jobet är jag TRÖTT, mer än trött. Ska nog sova snart, men inte innan kl 22. Vi spelar varulvsleken på Buke och måste juh hinna rösta och läsa uppdateringen innan jag går o lägger mig =)

Nu är dte bara 1 dag kvar sen är det helg, sen jobbar jag 3 dagar sen är jag ledig 6 dagar. Sen börjar semestern den 18 juli till 3 augusti, ska bli skönt. Åker ner till mamma och ska vara i deras stuga hela semestern, ska bli riktigt skönt.

Kanske kan flörta in mig hos Lottch för en grill fets, är ju nyfiken på hur det ser ut dit dom ska flytta. Sen ska jag hinna med och träffa Carro lite oxå. Men det blir bara några strödagar, dom flesta ska tillbringas i stugan, sola och bada.

Men nu ska jag kika på tv, sen roa mig med något till kl 22.



Kommentarer
Postat av: Sara

oj, ja det är ingen som vill umgås med mig när jag inte har ätit på ett tag för jag blir så otroligt lättretat så jag är illa tvungen att äta :D haha

2008-06-12 @ 21:26:50
URL: http://saramarian.blogg.se/
Postat av: lotta

Men visst var hon söt? Jag vill bara ha en ny valp efter att man snusade på henne, men kanske borde ta en sak i taget först... :p Kim och jag har varit i Östersund hela dagen och kollat på kakel, är så less på det nu! När far du hem från sthlm igen?

2008-06-13 @ 19:07:50
URL: http://lottch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se