Klockan är alldeles för mycket

Försöker sova, går inte, är övertrött, somnar aldrig. Det är ett rent helvete jag ska upp om 5 tim!

Vad ska man egentligen skriva om på sin blogg? Vilka läser min blogg egentligen? Jag vet bara om 4, vilka är dom andra egentligen?
Är intressant och följa ens statistik, men jobbigt när jag inte vet vilka det är, haha. Hur personlig ska man egentligen vara på sin blogg?
Vågar man skriva vad som helst?
Nu skriver jag väldigt sällan ut namn om jag skriver om någon person lr. nått, så det kan vara svårt för folk att lista ut vem jag pratar om.

Jag är inte alls avundsjuk på en viss skidåkare ( proffs) som är påväg till Bali och ska surfa där i 7 v! Roligt för han och hans flickvän, men jag då? =)
Jag vill oxå tjäna massa pengar, flyga buissness klass, åka skidor, surfa mm världen över i flera veckor.....

Men det kan man ju bara drömma om, så länge jag sitter fast på det jobb jag har, nu där blir man då inte rik! Nä får väl nöja mig med att säsonga på olika ställen =( Fast ja det duger än så länge....

Jag måste verkligen försöka sova nu!

Längtar till helgen då jag får sitta och kolla ut på denna å, och drömma mig bort. Det finns ingen bättre plats på jorden! Lr. jo det gör de kom jag på nu, skidbacken är ännu bättre!



I miss the snow and the skiing! När vintern kommer igen, blir förhoppningsvis denna blogg lite roligare att läsa, och framförallt om jag får jobbet i Davos, då lär jag ha en hel del att berätta för er =)

Ski or die! =)

L8ers!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej! =)

Jo den är precis lika bra som de andra...eller man fastnar iaf på precis samma sätt i den dvs. att man sträckläser den under en helg typ =)

2008-06-12 @ 01:06:20
URL: http://karlycke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se