Lite ny design

på bloggen.

Har tråkigt, är förkyld så är hemma. Så i brist på annat att göra så vart det att designa bloggen lite. Efter många om och men lyckades jag göra en header, jag fattar nada av photoshop. och av dessa html koder.
Men jag lyckades med hjälp av www.designadinblogg.se , tack!

Kan för övrigt även säga att det inte är jag på dom 2 skidbilderna på header., om ni nu trodde det. Så bra är jag inte ännu, tyvärr ( om jag någonsin kommer bli så bra, haha).
Utan det är Simon Dumont och bröderna Håtveit, jag lånade bilderna lite, då dom är så fina *sorry*

Nä, nu ska jag försöka tvätta lite och städa lite iaf.

L8ers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se