Min underbara familj

består av;
 
Min älskade pappa Conny, 54 år. Han ställer alltid upp för mig, finns alltid där när jag behöver bolla ideér med honom lr. när jag behöver stöd. Han stöttar mig alltid i mina beslut, men kan även säga ifrån och ge mig en annan synvinkel på saker. Älskar dig "lilla" pappa!



Min kära mamma Mona, 50 år. Vi ses inte ofta, men pratar dessto mer i telefon. Hon är bosatt nere i Uppsala sedan 1991 ( tror jag). Hon är som alla andra mammor, tjatiga, överbeskyddande och allt som hör mammor till. Men jag älskar henne trots hennes brister =)


Min storasyster Linda, 32år. Nu ska hon äntligen bli mamma, bara några veckor kvar nu. För att vara syskon bråkar vi inte alls speciellt mycket, gör vi det så är ingen av oss speciellt långsinta (tur är väl de).
Hon bor inte långt ifrån mig och det är skönt att man har nära till varandra.
Men jag saknar våra mysiga hemmakvällar, bara sitta och prata skit, göra så lite som möjligt med en var sin chipspåse i handen och gotta oss framför en film.
Jag vet att hon alltid finns där för mig och jag kan alltid ringa henne om det är något.
Även om det skiljer 10 år mellan oss så är vi väldigt taighta, hon är min bäste vän,den allra bästa vän jag har och hon är mitt allt. Kom ihåg det syster "jag älskar dig"!


Min lillasyster Matilda, 14 år. Nu är vi egentligen halvsyskon då vi bara har samma mamma, men hon är ändå min syster. Hon är som alla andra tonårstjejer, uppkäftig och jobbig. Hon kan verkligen inte gå utanför dörren utan smink och snygga kläder, hon ger även mamma höga telefonräkningar. Men när hon är den hon egentligen är, så är hon helt underbar och go.
Jag hoppas hon vet att jag finns där för henne och att hon kan prata med mig om allt, även om jag brukar retas en hel del med henne. =)
Saknar och älskar dig lillasyster. Längtar till söndag då du kommer upp och när vi åker ner med Tippen ( Tindras valp och Matildas  nya hund).


Till familjen hör även hunden Tindra. Jag och syster delade på henne förut, men eftersom jag flyttade till Hallen så kunde jag inte ha kvar henne så syster fick köpa ut mig. Men jag får ha hennes precis när jag vill utan problem.
Den hunden är helt underbar, förutom när hon hittar på massa bus ( vilket är varje dag ungefär).
Hon älskar att vara i stugan och springa lös, göra nytta och käka mat eller annat gott hon hittar på golvet. 
Tindra är min första hund men inte den sista, hon har lärt mig mycket, tex att man inte ska lämna skor framme om man vill ha kvar dom =) Hon är så himla söt så dte finns inte, finns fler bilder på henne i bloggen.


Så slut tjatat om min familj. Lägger in en bild på hela min familj. Kanske inte dom finaste korten, men har så få kort på mamma, pappa och storasyster. Ni får själva lista ut vilka som är vilka ( kan inte vara så svårt) =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se