Ridning och långledigt

Jopp, igår red man Cocio. Vi hoppade på kullen ,en stor kulle som går upp och ner och det var hinder både så man skulle hoppa uppför och nerför, sen var det även ett hinder på planmark på 60 cm. Iaf så är Cocio rätt het och jag ahde bestämt mig för att INTE hoppa iom att jag är livrädd för det.

Vi började med att bara rida upp och nerför i trav. Sen la vi in lite hinder och jag har aldrg varit så rädd, satt bara o skakade. Men efter ett tag insåg jag att detta är ju roligt =) kommer ihåg att jag tyckte det var roligt när jag red på kullen sist oxå.

Kände mig riktigt stolt över mig själv och fina hästen cocio. Hon var helt underbar igår, lugn och jag kände mig verkligen trygg på henne när iv hoppade alla hinder. Trots att det kändes som att hon skulle nita och vi vinglade på hindret som stod på planmark.. Men jag var sååå fast besluten att jag skulle över hindret, så det var bara till att driva och hoppa =)

Är stolt över mig själv =)

Men nu är man ledig i 3 dagar, det ska bli riktigt skönt. Vadra, fiska, dricka öl och bara njuta =)

L8ers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se