Sthlm och framtiden

Japp, imorgon bär det av ner till sthlm och 6 dagars semester. Ska bli skönt, hoppas bara att lilla valpis är snäl och trevlig på tåget och inte pissar någonstans. Men det får lillasyster sköta, inte mitt problem, haha.

Men vad jag åker ner till sthlm och det är inte några dagar heller .På 4 mån har jag varit ner i 2 omgångar och 1v var detta blir 3e gången jag är nere under 1 v på 4 mån., ojoj, måste vara något fel på mig, har aldrig varit nere i sthlm så ofta sen jag flyttade upp hit för 7 år sen. Sen ska jag ner på semestern oxå i 2 v, vart ska detta leda egentligen, haha.

Håller på att städar och diskar nu "mitt" i natten. Hatar verkligen att diska och städa, det värsta jag vet. Skulle lätt anställa någon att utföra dom tjänsterna åt mig om jag hade haft råd, men på den skit lönen jag har kommer man inte långt. Jag hoppas innerligt att jag får jobbet i Schweiz.
Efter Schweiz får vi se vad som händer under sommaren, har "några" alternativ

1. Dra till Norge, jobba och slita hela sommaren och försöka spara så mycket pengar som möjligt för att kunna dra till USA säsongen 2009/2010.
2. Dra till Nya Zeeland, krävs att jag lyckats spara åtminstonde 30.000 kr på Schweiz jobbet, för att överleva 1 mån där nere med skidåkning och bumm boende
3. Dra till Sthlm och tjäna snålt med cash
4. Dra tillbaka till Östersund och knappt hitta jobb
5. Slappa hela sommaren, en riktigt välförtjänt semester. Dock går alla mina sparade pengar i spillo på ingenting.
6. Dra till Australien och hälsa på min kära brevvän där
7. Åka till Stryn, jobba och åka skidor
8. Dra till Les 2 Alpes, jobba samt åka skidor.


Ja, det var några alternativ, vad som händer får man se efter säsongen. Men till Schweiz ska jag iaf. Får jag inte detta jobb, får jag säkert något annat!

Men nu ska jag fortsätta städ, hmm grannen kommer bli galen på mig som städar mitt i natten. Sen ska jag packa, har inte gjort det ännu *opps* Ska ha med mig massa saker ,kamera ( så jag kan leka turist i Sthlm), dator ( så jag kan leka och kolla på film på tåget), ja massa jäkla skit saker måste med.

Sen ska jag försöka sova, får INTE missa att kliva upp kl 05, för då missar jag först bussen till stan, sen tåget till sundsvall och ytterligare ett tåg till Uppsala. Men med min otur lär bussen vara försenad så vi ändå missar tåget, skulle inte förvåna mig då lillasyster och jag tillsammans för otur med oss, haha.

Jaja, ma råkes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se