Varför

vart det som det vart? Varför gick vi skilda vägar? Vad hände? Gjorde jag något?
Frågor jag aldrig kommer få svar på....

En kille vid namn Adam ( han skriver mycket kloka saker) skrev i sin blogg

"Ibland är man lite ledsen och ibland är man lite glad. Oftast tycker jag man ligger där i mitten nånstans och pendlar rätt kraftigt upp och ner"

Jag kan inte mer än att hålla med. Jga har legat där i mitten rätt länge, men ibland dyker jag rakt ner och ibland rakt upp.


 

Satt och läste lite dagboksinlägg jag skrivit på Lunarstorm från 2001/2002, det var rätt roligt. Va mycket skräp man skriver egentligen, massa kill problem och massa andra problem.
Dom problemen man hade då, som man själv tyckte var rätt stora då, inser man att dom var rätt små jämfört med problem man har nuförtiden.



Jag måste göra något åt min dåliga ekonomi, jag är urusel på att planera och hushålla med pengarna. From nästa månad ( nu när jag är ikapp med alla räkningar) så ska jag skärpa mig, ska göra en budget och den ska fan hållas. Så är det bara! Jag ahr inget annat val.



För övrigt om jag har tur drar jag till Davos i december och jobbar där tills mitten av april. Hon var väldigt intresserad av att anställa mig då jag var den enda tjejen som sökt och den enda som ville jobba i köket. =) Hon hade minst 10 killar och alla ville jobba i baren. Får defenitivt reda på om jag får jobbet eller ej om ca 2 mån.
Man jobbar 44 tim/v 5 dagar, skulle det vara så att man överstiger dom antal timmar så får man övertid för allt *cash*

Får jag det, så säger jag upp lägenheten, tar bilen,skidorna och packningen med mig och drar. Så håll en tumme för mig.
Jag har bestämt mig för att leva fattigt där nere och får jag ca 18000 kr före skatt och efter skatt lär det bli runt 14.000 kr, så ska jag försöka spara så mycket som möjligt av lönen.
Då är min plan,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se