vart ingen

fjällvandring. Däremot massa andra äventyr, haha

Åkte på torsdagen upp till syster för att hämta Tindra. Självklart var jag tvungen att åka till Järpen med syster för att hämta ut pengar sen till OK i Mörsil för att hämta ut barnvagnen deras. Marcus och lindas bil är en traktor, känns iaf som det, haha.
Åkte iaf ill stugan sen, åkte iväg till kraftis med Elin sen spelade vi lite kort i stugan, sen vart det natti natt.

På fredagen drog jag och Elin till playan och "badade". Det var verkligen iskallt, men Tindra trivdes som fisken i vattnet. Hon badade för fullt =) Som vanligtvart det kraftis igen på kvällen. Jim och Pär är två mogisar. Helt störda är dom verkligen =)

PÅ lördagen skulle vi som sagt fjällvandra, men det var så fasligt varmt. Så vi låg bara och glassade framför tv och låg o sov. Men på kvällen fick vi den brilljanta idén att gå till kraftis, sagt och gjort. Grillade lite, men drig rätt fort, var så jäkla myggit.... Men vi tog en annan väg hem, som går längs dammån, snårigt och jävligt.
Helt plötsligt mynnar stigen ut io Dammån, jaha tänker vi. Så får vi idén om att gå upp för branten, pch det är verkligenbrant där. Haha, jag kröp uppför på alla fyra.
Hittade iaf nästa stig som leder oss  på rätt väg, men fan va det skulle vara snårigt, ner fallna träd mm. Det går inte att beskriva hur roligt vi hade det. Bilder kommer komma.

Men nu ska jag duscha, pissa och gå o lägga mig =)

L8ers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se