Australien

Förhoppningsvis kommer min brevvän från Australien hit nästa år, mellan dec-feb. Gud va roligt det skulle vara, oj prata engelska konstant i 3 mån, det akn bli intressant =O Hon är vekrligen en jätte trevlig tjej, och förhoppningsvis kan jag åka över och hälsa på henne någon gång.  Men jag kan juh inte vra ledig i 3 mån, så hon får nog klara sig själv en under dagarna =) Men det kommer finnas så mycket och se för henne här så det är nog det sista problemet.

NU ska hon bara övertala sina föräldrar att hon ska fåen flygbiljett i födelsedags present, det kostar juh MULTUM och flyga hit. Elelr att dom iaf kan bindra med en liten del så får hon försöka hitta pengar på något vis.
Jag hoppas verkligen hon kan komma hit, hon behöver komma bort från sin familj och allt. Nog för att det är långt kvar , nästan ett år,. Men dom har inga lov försen då =S  Men hon ahr något och se fram emot och längta till iaf.

Tänkte åka till stallet, men ahringen bensin i bilen sen är det inte så fint väder... Får se senare, nu längtar jag upp dit. Nä jag tro att jag åker ändå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se