Det vart

att jag åkte upp till stallet. Dock ade jag problem emd och få ut bilen. En jäkla massa snö och is. Men efter 30 min var jag på väg. Först upp och tankade sen vidare till stallet.

Vad jag har saknat att vara där uppe. Gjorde ordning SLuggo och red sen iväg, då ringer kusinen och frågar om jag ska rida. " Mja, jag är ute nu" jahopp då vart hon lite besviken så hon fick ringa Agneta och höra om hon kunde komma, red tillbaka. Gjorde i ordning Herodes, efter 30 min var vi på väg. Det var rätt härligt väder och pigga hästar. Satt bara och njöt av och vara ute igen på älsklingen. Tog lite trav på hemvägen, fats hästarna ville helst galoppera, vilket vi inte ville.
PÅ hemvägen blåste det ont, vi hade blåsten i ansiktet och kämpade med och hålla hästarna i skritt. Haha, Sluggo var helt dyngsur, men det var en trevlig ridtur.

Ska väl upp imorgon med om det inte är alltför dåligt väder =)

Min lilla älskling ( bortse från buffeln som sitter på) när vi var på väg på våran fjällritt.

image25image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se