Dressyrpass

Iom att i måndags fick jag hoppa av hästen pga att hon var halt, så åkte jag återigen denna vecka till svensta för att rida.
Fick rida cocio ett litet halvblodssto som var väldigt frammåt men trevlig och rida. Från början kändes det som, " vad jag gör jag uppe på denna ångvält" men juh längre passet gick dessto trevligare vart hon. Det var mera min smak av häst, en frammåt häst men som man ändå behöver jobba för att hon ska gå i form. Vart helt kär i den hästen, åhh så underbar. Hoppas jag får rida henne på måndag med.

Detta var den bästa ridlektion jag ridit på BRF, sen att dom som red var hmmm. lite oerfarna och inte direkt kunde höger regeln som gäller på spåret =S Man fick liksom sick sacka för vissa höll höger regel andra inte, sen var det massa mer grejor ajg störde mig på. =( Nä,den gruppen skulle jag aldrig rida i, jag håller mig till min dressyr spec grupp, där vi är 2 st MAX 3 st =)

Nä, nu ska jag kika på tv, och sen sova lite....

Byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se