Guitar hero

Jag rockar på det nu. På loppet av 1 dag kan jag tom klara ALLA låtar på medium nivån. Hahaha, nu sitter hanna och spelar man hör verkliegn hur det piper då hon trycker fel... Sorry gumman men med lite övning kanske det går lita bra för dig =)

Igår var jag coh Hanna i uppsala. Shoppade en foundation och käkade på kina, men ändå kom vi båda två hem nästan 1000 kr fattigare =O Sjukt mycket penagr gick i Uppsala på INGET. Idag har vi emst spelat guitar hero och slappat en hel del. Imorognska man in till sthlm och festa. Där kommer det oxå gå en MASSA pengar.

Mne nu ska jag nog ta och spela lite guitar hero =)

Ma råkes!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se