Hemma igen =(

NU är man hemma igen sedan några minuter tillbaka. Saknar sthlm och en viss person =)

Igår tog jag och Hanna en tur till Norrtälje för att hälsa på Stefan, det var trevligt. Kollade på lite festbilderoch När Stefan och Matte spelade amerikansk fotboll =) Riktigt kul och se faktiskt.
Va bara där några timmar och åkte sen hem igen.
KOllade på lite film och njöt av sista natten i Sthlm =(

Idag klev man upp 9, packade och plockade undan allt. Satte sig i bilen och åkte till Ikea där vart jag och Hanna 1200 kr fattigare VAR. *suck* Dumma Ikea =)
Åkte därifrån vid 12, visade sig att jag glömde glasögonen i Knivsta, jaja jag överlever.

Åkte direkt till Ö-sund stannade bara 2 ggr, en gång för att spolarvätskan tog slut och sen för att köpa en korv =)

Jäklar vad fort jag körde på motorvägen *hahaha* Men det var soft. I sundsvall var det dåligt väder och då ville jag helst av allt vända tillbaka till Sthlm och våren och solen =)

Det var dimmig, haglade/snöade vart annat och dåligt vägunderlag. Men vi överlevde kl halv 6 var vi i Östersund. Lämnade Hanna och åkte o hämtade Grannen + Linus och hans syster. jäklar vad trångt det var men alla överlevde.

Nu sitter jag här och har tråkigt. Hoppas någon trevlig person dyker upp på MSN snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se