Hjärnskakning

haha, igår kom jag hem på morgonen efter att ha sovit hos syster. Så jag står och pratar med en granne sen ska jag gå in. Då visade de sig vara en skridskobana så jag for och slog i huvudet något fruktansvärt. Trodde först att jag hade krossat skallbenet, för det lät som det. Grannen kom och hjälpte mig att sanda. Kommer ihåg att han blbblade något om broddar och om dom som brukar sanda hos oss. Dom har inte sandat hos mig på flera veckor.

Så jag går in och gör något. inser att jag fått världens minnesförlust kommer inte ihåg vad jag gjort tidgare att jag pratade med pappa o sådär.Så jag ringer pappa och hör vad vi pratat om tidigare berättar att jag ranlat och slagit i huvudet. Så pappa kommer runt 11 till mig, jag la mig och sov. Vet att man inte ska göra det, men jag avr fruktansärt trött, snälla pappa diskade och städa åt mig. Sen vaknar jag 2 timmar senare.

Åker upp till Agneta för att kolla på deras bäbis, som såg ut som en docka, sååån fin var hon.Fick hänga med ut på en liten släd tur. Det var riktigt trevligt. LArs fixade min vindryte torkare och sen ska jag komma upp med en lampa och han ska fixa mitt lyse oxå på bilen.
Snälla Lars! =)

Åkte hem och slappade hela kvällen, somnade väl runt 22 och vaknade redan vid 8 på morgonen. Så idag har grannen varit här en stund, skänkt henne nästan en helt ny garderob med kläder som kom från syster. Så nu blir det en slapp kväll. Sen imorgon ska man träna hoppning, *hur ska det gå* Bara jag inte flyger av, hmmm då får jag väl ytterligare en hjärnskakning coh det är inge vidare bra. Så jag får väl ta det lite lugnt och inte hoppa allt för höga hinder. =)

Haha, en vacker dag kanske man kan hoppa så här höga hinder =)
image23

Kommentarer
Postat av: BamseMamse

Hoppas du mår bättre imorgon, du såg ganska så dö ut idag vännen min. Vi syns imorgon.
Kram

2008-03-03 @ 19:47:20
URL: http://bamsemamse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se