151 dagar

just 151 days left now =) Åhhh, av ajg längtar efter vintern och skidåkningen. Vill så gärna till Stryn men ahr inte råd, sen vet man ju inte om ajg får någon semester denna sommar. Får jag jobbet på Broken lär det inte bli mycket ledighet, framförallt inte flera dagar i rad.
Får iaf lite semester över midsommaren sen har jag juh haft 1 v semester i april. Så det ska nog gå.

Funderar på om jag ska fira midsommar emd Maria coh Ellis i Ängskär lr. inte. Måste få mamma till att köra mig dom där 10 milen, vet inte om hon är så pigg på det direkt =S Sen skulle det vara skönt coh bara vara hemma och inte göra något. Vara med lilla Tippen ( hundvalpen mamma och lillasyster köpt från storasyster), mamma och lillasyster, bara slappa. Nä jag ska fundera lite till på det =)

Igår va jag och red i Svensta. Gick så jäkla bra, det avr nog bästa ridlektionen på 7 år. Åhh, cocio är så jäkla underbar. Bästa hästen näst efter Sluggo då.
Körde sluta och öpnna på långsidorna och mellan A o C. Sen körde vi lite förvändgalopp på serpentinbågar, det var lite jobbigt tyckte Cocio, men gick bra 2 ggr av 5 ggr så =)

Vad jag längtar efter detta!!!

null

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se