Ett nytt jobb på G

Nästa helg ska jag provjobba på Broken i Åre som kock. Jag hoppas verkligen jag får jobbet, men ska inte hoppas på för mycket. Hur jag ska lösa det med bostad vet jag inte. Blir till att försöka hitta något fort isf. För jag börjar då den 23e, men ska försöka förhandla till mig den 25e.
Det är åretruntanställning och timanställning, ca 40tim/v. Men jag ska göra mitt bästa nästa helg, jag vet att jag kan och har viljan att lära mig mera.

Så håll en tumme för mig nästa helg, så jag kan få lämna in en uppsägning på mitt nuvarande jobb, gud så skönt det skulle bli att få komma därifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se