Fredag

Äntligen är veckan slut. Ska bli sååå skönt emd helg. Funderar på om jag ska åka hem till syster ikväll eller ej. Har besluts ångest. Men tror det blir så ändå!

Sen imorgon natt (natten till söndag) kl 00.00 ska jag ut och fiska i Dammån. Det är fiskepremiären då. Första gången i mitt liv som jag lyckats vara ledig den 1 juni lr. så har det varit på en vardag när jag gick i skolan. Så det ska bli kul. Får väl se om det blir någe fiske lr. bara åka runt och kolla lite. är inte så duktig på att flugfiska, haha.

På sönda ska man fira lillkusinen som fyller 5 år (tror jag) =) Har ingen aning om hur gammal hon blir, haha.

Får även reda på i helgen om jag får jobbet eller ej. Är jäkligt uttråkad nu, är less, vill sluta nu. Vara ute i solskenet.

Hmmm, min blogg är rätt värdelös. Händer inte så mycket intressant i mitt liv. Mitt liv består av Äta-Jobba-Äta-Kolla på tv/datorn (fotografera)-Sova. Så håller det på dag efter dag. Förutom på helgen då är det Äta-Göra så lite som möjligt-Äta-Sova.

Jaja, nu ska jag jobba vidare.

L8ers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se