Helgen

Ja, nu har man avverkat en helg pÅ broken. Gick bra tycker jag iaf, bättre än förväntat. avr ändå 2 år sen jag stod i ett kök och gjorde mat så. Men ack va ont i fötterna jag har efter 20 tim springande, skorna som hund jäveln Tindra käkat på var obehagliga. Men det avr riktigt roligt, och trevliga människor som jobbade där.
Får reda på i slutet av veckan om jag får jobbet eller ej. *hoppas hoppas*

Jag som har *goldfish* minne glömde nyckeln till personal boendet i omklädningsrummet. Åkte tillbaka men då hade alla gått, men fick tag på koden iaf och lyckades hämta nyckeln. Haha, va glömsk man kan vara. Skit fint p-boende var det iaf.

Åhhh, imorgon ska jag tatuera mig. Äntligen efter 3 mån vänte tid är det snart dax. Ska bli kul och se hur de kommer se ut sen och hur folk kommer reagera., hehe.

Hoppas du blir bättre snart! Det var en riktigt våldsam krasch och du hade verkligen änglavakt som överlevde utan allvarliga skador, utan bara mindre "små" skador. Snart är du på benen igen och sommaren kommer nog bli bra för dig trots allt. =)

Nu ska jag jobba lite till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se