Ridning

I´m to tired to write in english, sorry!

Har ridit idag, red cocio. Åhh, den hästen är underbar. tränade sluta coh öppna, gick jäkligt bra. Hon gick i stadig form hela tiden och verkligen arbetade. Är sååå stolt =)

Nu har jag flörtat lite med pappa och har fått ett stort och dyrt stativ av honom, som visserligen är sedan 80-talet, men knappt använt och skit bra. Stativet är dock lite tungt så man måste veta vart mans ka fota. Men perfekt vid porträtt eller fotning i backen när man vet vart man ska stå. men det var snällt iaf, då slapp jag köpa det iaf =)

Sen har jag även flörtat till mig att pappa ska göra en profissionell och stilren hemsida åt mig, där jag ska lägga upp alla mina foton. Det ska bli kul, nu ska jag bara hitta en extern blixt och en ny lins ( kommer inte på vad det heter) sen har jag nästan allt jag behöver för att fota snygga bilder *jippie*

Nä, men nu måste jag sova, jag är helt död. Mina muskler värker redan, vad ska de då göra imorgon *suck*
=)

L8ers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se