Tatuering nr 1 gjord idag

Japp kl 10 så satte jag mig i stolen för att göra min första tatuering. Var skit nervös, men märkte att jdet inte gjorde så ont som jag hade förväntat mig att det skulle göra *tur var väl det*
Det kändes lite i början som ett svidande brännsår, tyckte ljudet var värre än själva nålen. Konturerna och skuggningen gjorde ondast  =) I fyllningen var inte så farligt....
Kan säga att det gjorde mer ont efter det att tatueringen var klar. Det svider något fruktansvärt nu. Men vill man vbara fin får man lida pin =)

Men nu sitter den där för alltid. vart så jäkla snyggt, längtar till i kväll när jag kan ta av bandaget och får kolla hur den ser ut på "riktigt".

Kostade 1200 kr, men var helt klart värt det =). Bild kommer imorgon eller ikväll får se om jag orkar knäppa kort senare ikväll.
Nu ska jag få middag av syster och Marcus. Bra att man kan snåla på sin egen mat =P

Men Ma höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se