En bra vecka

Denna vecka är en bra vecka faktiskt =) Veckan har inte känts så långsam och tråkig som den brukar göra.

Åkte til pojkvännen i tisdags och bara hade en latar kväll med god wook från Matlådan (Tror jag det var) och kikade lite på tv. La oss tidigt eftersom Staffan skulle upp och jobba på onsdagen.
Onsdagen vart lugnt, kikade på Tv, satt vi datorn och gick även o köptegarn+stickor och ska försöka ge mig på en halsduk, haha. Sen åkte vi hem till hans mor för att kolla på hans motorcyklar =) Vart bjuda på lussebullar och te, det var trevligt. Åkte hem och kollade på Oskyldigt dömd, sen väntade sängen igen.

Imorse vaknade jag av att jag ahde ont i halsen, vilket inte är bra eftersom jag äter medicin. Så det var bara att fara till sjukhuset och ta prover. Läkaren sa att jag skulle få svar efter 1 tim, den timman vart 2 timmar och 3 timmar sen kom en sköterska o sa att allt var lugnt och jag skulle fortsätta äta medicinen som vanligt =)

Ikväll ska jag hem o städa lite *suck*, ser ut som en bombnedslag efter att lillasyster varit hos mig. Sen imorgon bär det av igen till Duved för att vara där hela helgen =D Får se om helgen blir lika lugn som förra, eller om vi hittar på något. Vi skulle väl kanske åka till deras garage, och vi kanske ska åka till hans mor igen för att käka middag där. Så det blir en trevlig vecka, den har dessutom gått fort.

Så nu längtar jag till imorgon så jag får sätta mig i bilen och åka till darlingen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se