Helgen

Jopp, nu är helgen över, ack så tråkigt =( Men veckan blir rolig ändå.

Fredagen var en lugn dag, drog till Åre och shoppade mitt skidfodral på eftermiddagen och sen vidare till Staffan. Var lite orolig över att lämna Matilda o Elin själv i min lägenhet, inte för att dom skulle göra något utan för att grabbarna i byn kanske skulle komma. Men det slutade iaf bra. Staffans kompisar kom en efter en, kanske lite nyfikna på vem jag var ? =D Sen åt vi en god middag, fläskifilé o hasselbacks potatis *mums*
Såg på en psykofilm och gjorde absolut ingenting. Klev upp alldeles för sent på lördagen, var trött som få. Höll oss vakna i 3 tim, sen somnade vi igen, haha.
Vi var inte ens utanför dörren på lördagen. lr. jo vi öppnade dörren i 2 min och insåg att det var kallt ute. Vart en riktigt slapp dag. Skulle egntligen åkt hem på eftermiddagen, men när kl närmade sig 17 så var jag så trött o orkade inte åka hem så stannade där ytterligare en natt.
Lillasyster åkte hem igår, lite sorgligt. Ingen som för liv, tar hem kompisar, diskar, stökar ner mm, det är verkligen sten dött hemma nu =(
Det var en riktigt trevlig helg, må jag säga =)

Igår beklagade jag mig över hur dyrt det är att rinag från utlandet till Sverige. Mailade en tjej som bor i Schweiz, hon nämnde att jag skulle skaffa Skype. Sagt o gjort, jag alddade ner programmet och kollade runt. Inser då att för 40 kr/mån så kan jag ringa 166 tim till fasta telefoner *jippie* Har juh trådlöst internet iaf i restaurangen, om det räcker ner till rummet vet jag inte, men jag sitter mer än gärna utanför bara jag får ringa min darling och familjen, fast hellre att det räcker ner till rummet =)
Helt överlycklig ringde jag pappa imorse och berättade min upptäckt, och lätt att jag ska ta det, billigare än så kan det verkligen inte bli =P Dom flesta jag känner och familjen har juh hemtelefon såd et är lugnt.

Imorgon åker jag till Staffan igen och stananr nog där till torsdag morgon o tar bussen in till stan =) Sen på fredag åker jag dit igen =P

Nu ska jag jobba lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se