Mycket trevlig helg

Denna helg har varit riktig trevlig. I fredags vart det middag med Isabell och Hanna på Loftet. Var riktigt god amt och det vart en 3 rätters middag. Fick ett jätte fint halsband av dom och några till från jobbet *tack* Sen abr det iväg hemmåt och somnade fort.

Fast jag fick en smärre chock när jag såg lönespecen, har fått 1200 kr mindre på min månadslön, för att mina chefer givit mig fel information och sagt att jag ska säga upp mig från 28 novemebr inte 30 november, vilket gjorde att jag förlorade 1200 kr *grrr*. Så pratade med min TL, som ska ta det där vidare. Jag känner mig lurad och har fått fel infroamtion. Dessa pengar är pengar för mig nu, hade det handlat om någon 100-lapp så hade ajg inte brytt mig, men det är iaf 1000 kr efter skatt *suck*

Sen i lördags vart det en tur till syster på dagen, sen vidare till verre, trevligt och träffa henne innan ajg åker. Sen vid 18 tiden åkte jag till Mörsil och träffade Maria. Åt god mat dä, spelade spel/kort och kikade på tv. När kl nästan var 12 på natten åkte jag till duved och min älskling. Vad jag har saknat han under dessa 3 nätter. Mysigt att äntligen få lite sällskap och bara mysa med honom =P

Söndagen vart lugn, åkte och fikade med Örjan. Sen vart det hem och jag somnade som en stock i sängen, så älsklingen fick laga mat (trots att det var jag som skulle göra det), vart köttbullar, potatis och brunsås *mums* Länge sen jag åt det. Haha, jag var inte så trevlig när ha väckte mig, ville ju fortsätta sova =P

Sen kikade vi på ensam mamma söker ochs en wallander, sen somnade vi som 2 stockar, haha. Var tvungen och kliva upp tidigt idag, skulle åka till jobbet. Sen ska jag tillbaka till Duved och stanna där tills på onsdag. Sen åker jag hem tills på fredag och åker dit igen på fredag då vi ska på julbord, sen blir det flytta på lördag. Sen ska jag vara där lördag till onsdag, sen får jag inte träffa honom på 4 mån =O *crryyyyy* 

Men nu ska jag käka lunch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se