Saknar dig!

Urs kändes konstigt och komma hem efter 1 v och vara helt ensam, ingen som pratar med en. Har legat sjuk hos pojken min i 1 v, men har iaf fått trevligt sällskap, god mat och massa annat, Haha ;) Självklart så vart han utan jobb idag, självklart just den dagen då jag inte är där *suck' Han kunde väl varit "ledig" i måndags, tisdags eller onsdags då jag var där. Men nä då...

Fasike vad jag saknar honom redan efter 1 dag, hur mycket kommer jag då inte sakna honom under 4 mån =O Hur ska jag överleva egentligen? Men det löser sig, det SKA funka så är det bara.

Jag är lycklig och har inte kännt så här förut, det är annorlunda, men jag kan inte sätta fingret på vad som är annrolunda.
För första gången i mitt liv litar jag på en karl till 110%, tanken finns inte där som det gjort tidigare. Är inte ett dugg orolig över att något ska hända under dessa 4 mån som jag är borta. Jag tror på oss, jag tror och hoppas det kan hålla och att det fortfarande är VI när jag kommer hem från Schweiz.

Men urs vad jag saknar honom! Hur fasike ska jag kunna klara mig tills på lördag =O

 Pojkvännen och hans käraste ägodel, hmm tror nog jag kommer på 2a plats strax efter denna hoj    Fast den är fruktasvärt fin och jag skulle nog oxå kunna tänka mig en sån, så det gör inte så mycket om jag ligger på 2a plats, Hahhahaha

Haha, bilderna är stöldgods från hans dator som jag lyckades hitta på något ställe


Var iväg och skulle hämta passet nu på lunchen, tror ni inte jag håler på att krocka 3 ggr. Allt pga att folk inte lärt sig att vänstersväng på hårt trafikerad väg är livsfarligt. Att man sen inte kan blinka 10 m innan man ska svänga och tvärnita när man har 3 bilar bakom sig och alla håller 50 km/h + att det är blixt halka ute. Sen att ungdomar i åldern 15-17 år ska hålla på och putta varandra vid ett övergångsställe på rådhusgatan och gå rakt ut i vägen när vi skabörja köra höll även det på att leda till en smäll.
Kan inte folk lära sig lite vett i trafiken? Hur svårt kan det vara att blinka när man ska ut från en rondell, blinka i tid när man ska svänga framförallt åt vänster som oftast kräver att man måste stanna på en huvudled.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se