Sjuk

Jahopp, då är man sjuk igen då. Tänkte att jag inte skulle gå på jobbet, då jag har så förbanant ont i halsen, hostar och tror jag har feber. Men eftersom jag måste ha läkarintyg fårn dag 1 så orkade jag fasike inte gå till läkaren en gång till. Så det var bara till att pallra sig på jobbet.

Helgen var mysig och trevlig. Tog det lugnt på fredagen, käkade mat hos Staffans mor och hennes sambo. Jätte gott vin och god mat vart det =) Kikade på Idol och bara tog det lugnt.

Lördagen vart lite annorlunda, klev upp tidigt men Staffan låg och sov längre =) Åkte till åre och fikade på Holiday med hans kompis, en trevlig stund. Sen åkte vi runt lite i Åre och kollade på lite hus osv. Hann inte mer än innanför dörren innan jag somnade i soffan. God middag avrt det och det skulle vara tv-spels kväll med Klasse och Micke. Men det slutade i att det vart några öl och sen åkte vi till Holiday. Träffade massor av människor, Staffans kompisar och en gammal klasskamrat oxå. Spelade lite på Black Jack bordet, spelade bara bort 100 kr. Sen försökte Eddie lära mig att spela BJ, då gick det jäkligt bra, men vi mysspelade (låtsas pengar) bara så han skulle ha något att göra =)

Sen skulle det vara efterfest, men alla var trötta och jag hade fruktansvärt ont i huvudet. Så vi åkte hem efter någon timma. Somnade som en stock och klev upp kl 11 igår. Somnade i soffan i 1 tim och gick o la mig i sängen sen, sov till kl 15 =P
Så gårdagen gjorde vi verkligen inte mycket, man hann ju inte mer än att kliva upp innan man skulle sova igen. Åkte hem i panik, var tvungen att städa lägenheten till idag, eftersom en tjej ville kolla på lägenheten. Rindge henne och då kunde hon inte idag, så hon kommer på torsdag istället =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se