Helgen

Helgen har varit riktigt rolig faktiskt =) I lördags kom lillasyster hit, åkte och hämtade henne på flyget. elin och Andréa sov hos oss oxå i lördags. Jag drog till Kvissle bygdegård på pubkväll, i början var det skit tråkigt. Sen träffade jag S där och vi började snacka om allt mellan himmel och jord. Hade verkligen jätte trevligt. Sen skulle jag köra hem dom eftersom jag var nykter, fast det slutade i att jag stannade där emd honom hemma hos hans kompisar, drack en öl och snackade ännu mera skit.
Haha, när jag ringde Elin och sa att jag inte kommer hem på kvällen utan ungefär när pappa skulle komma till mig vart hon lite paff. Där lämnade jag 4 tonåringar i min lägenhet som var ful med öl, men inga problem den avr hel när jag kom hem =)
S ser inte alls ut som killar jag brukar ragga på. Han kör en Harley, har långt brunt hår, getskägg och är 35 år (fast som 25 i huvudet). =) Men han är verkligen jätte go. Så på fredag lämnar jag återigen lägenheten i Matildas händer för att åka till Åre och sova hos honom över natten =) Det ska bli kul.

Men det finns ju ingen sämre tidpunkt att träffa någon iom att jag åker om nästan 1 mån. Men det får tiden utvisa, 4 mån är ju inte såååå jätte länge egentligen. Men vi får väl se vad som händer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se