Helgen

Ja, denna helg har varit jäkligt rolig må jag säga =)

Mamma, lillasyster och Kenneth kom upp i fredags eftersom storasyster skulle ha dop. elin sov hos oss oxå. Så på fredagen hörde vi oss för vad Victor och Micke gjorde, sen träffade vi dom i hamnen. Var där med dom till 02 och snackade och bara hade det trevligt.

På lördagen så drog vi in till stan för att hitta en dop present till Adrian (systers son), sagt och gjort. Alla vi såg ut som zombier var verkligen skit trött.

Sen på kvällen var den roligaste kvällen. Av en slump så var det någon som ringde till oss,det visade sig att Victor (a.k.a Kosse) ringde och jävlades med oss från Ralles mobil. Iaf så träffade vi dom nere vid hamnen, en jäkla massa folk var det och trevlig hade vi. Spelade musik, snackade skit och jag drack lite öl. Sen fick vi för oss att vi skulle åka epa, för första gången i mitt liv, PÅ FLAKET :O Oj, oj det var kallt som fan och helt livsfarligt. Åkte nog runt hela jäkla Hallen, hoppas ingen känd eigen oss *skratt*.

Sen tvärnitade kh, så Daniel flög upp på rutan och i samma veva drämde han till Elin på näsan och sen när ha flög tillbaka så smällde han till henne igen, så hon har skit ont i nästan, haha. Eftersom Elin och Daniel satt framför mig så flög juh dom rakt på mig, så ena kanten av flaket åkte rakt in i ryggen på mig. Så ahr ett sexigt blåmärke och ett streck på ryggen, haha.
Men det var fasike roligt, somnade väl vid 04 och skulle upp kl 10 för att göra sig i ordning för dopet. Dopet avr fint och nu är jag fadder och Moster ( varit i 4 mån) åt Adrian Mio Elf =) Mosters lilla kille, haha söt som få är han.

Igår så åkte vi hem tidigare från syster för att träffa Ralle. Träffade honom och satt o snackade lite skit och kollade på gamla skolkataloger hos mig. Haha, sen drog vi ut en sväng träffade kh och sen ringer någon till Ralle och säger att Micke cyklat hela vägen hem till honom, eftersom han skulle möta upp Ralle. Men då hade juh Ralle varit hos oss ett bra tag, haha. Stackars Micke som fick cykla hela 5 km i onödan, *skratt*

Ja, nu är jag iaf på jobbet och mamma, lillasyster, Kennth och deras hund har åkt hem nu lr. är iaf på väg hem. Men dom var tvungen att städa först eftersom deras hund nästan spytt ner hela min lägenhet, vi tror han haft magsjuka.

Är trött som få just nu, och vill bara hem och sova. Höll nästan på att somna framför ratten eftersom jag är så jäkla trött, =O inte bra.... Men nu har jag tryck i mig 2 redbull så är lite piggare aif =)

Jaja, nu ska jag jobba ett tag till =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se