Min nya älskling har jag köpt idag =)

Japp, idag har jag varit och köpt en sån här. så detta är min nya älskling, hoppas bara inte att den är otrogen ot mig som den förra var =)
Behövde ju en ny MP3 spelare eftersom min gamla har gått sönder för ett antal månader sedan och jag behöver en ny inför resan till Schweiz.
Så nu fick det bli en riktig och inte någon liten plastig skit sak som bara går sönder =P Hoppas på bättre lycka med denna så.

Hoppas bara att den är så bra som folk säger. Den kostade juh nästan lika mycket som Ipod Nano och hade mer funktioner än Ipod =)

Så här ser min nya pojkvän ut =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se