Glädje, sorg och tårar...

Har suttit och läst tre otroligt bra bloggar idag som alla har ett sammband till varandra. Så himla sorgligt, men ändå vilken stark tjej hon var, en otroligt fin pojkvän hon hade och en otroligt stark mamma.

Allt denna tjej skrivit har fått mig att inse att livet är väldigt skört och kan förändras väldigt snabbt. Men hon hade en positiv inställning och förmedlade en glädje i sina blogg inlägg trots sin svåra kamp mot smärtorna och cancern, som hon tyvärr inte lyckades besegra utan somnade in den 15 sep 2008.

Hennes pojkväns blogg är även den väldigt fint skriven och dom två verkade vara ett otroligt fint och passande par, han ställde upp och stöttade när hon som mest behövde honom, i kampen mot "den jävla idioten" som hon själv kallade cancern.

Hennes mamma skriver även hon väldigt fina inlägg om sin dotter och kampen mot "idioten", som tyvärr inte gick att besegra.

Dessa bloggar gav mig verkligen en tankeställare, man kanske verkligen ska ta vara på dagen och verkligen bry sig om dom nära och kära man har. Fast jag vet att alla runt omkring mig vet om att jag älskar dom något otroligt och att dom betyder väldigt mycket för mig.

Men läs dessa bloggar, hur svårt det än känns så kommer du le, skratta, gråta och verkligen få dig själv en tankeställare.

Peter  har startat en insamling i riktigt "Maddeanda" hos barncancerfonden. Han/Vi vill att insamlingen ska nå 100.000 kr innan den 16 Dec 2008. Jag har skänkt 100 kr och det kan DU oxå göra.

Gå in här och skänk iaf 20 kr till insamlingen. På bara 13 dagar har insamlingen redan nått 62935 kr, det är inte många kronor kvar. Så hjälp till du med redan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se