Halloj halloj!

Äntligen helg.

Har gjort en helt ny blogg tills jag drar till Schweiz, då jag inte vill att hela min familj och släkt ska läsa denna blogg. Så denna blogg kommer vara mera privat och kommer antagligen lösenordskyddas. Den som vill läsa om min tid nere i Davos/Schweiz kan göra det här , när det väl är dags. Den kommer uppdateras så mycket jag kan ( vilket nog blir varje dag) och där kommer bilder mm läggas upp. Så spar den bland era favoriter så ni inte går miste om roliga saker =D

Ni som vill ha lösenord till den här bloggen, som även den kommer uppdateras varje dag med mera privata saker. Maila mig på [email protected] lr. fråga på msn ( ni som har den) så fixar jag lösenord åt er =)

Kommentarer
Postat av: Sandra Sj

Jag vill jättegärna läsa båda två, vill vet ahur dte går för dig när du väl flyr landet :)

2008-09-15 @ 09:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se