Helg!

Äntligen!

Helgen kommer lbi rätt rolig =) Ikväll blir det slappa. Sen imorgon ska jag iväg på tävling tillsammans med agneta och Sluggo. Dom ska tävla i precisionskörning och hoppning =) När jag kommer hem drar jag direkt till lina i Nordhallen och ska sova där över natten.
Hon saknade mig så mycket, så skickade jag sms igår och hon ringde upp på en gång och ville att jag skulle komma i helgen. Det ska bli trevligt, snacka lite skit med trevligt sällskap. Tom hennes barn ( 9 och 12 år) frågade och saknade mig, haha.

Nu är det bara 1 tim och 53 min kvar, åhhh vill hem NUUUUUU!!!! Kommer inte sakna detta för fem öre när jag slutar om 2½ mån =) Lr. jo arbetskompisarna resten klarar jag mig utan =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se