Kära dagbok =)

i fredags syndade jag. Haha nädå. Men kul var det iaf.

Hanna fyllde juh år i Torsdags så hon hade födelseddagsfest i fredags. Åkte till systemet direkt efter jobbet för att handla en present till Hanna, jag skulle ju vara nykter. Från systemet till Frösön tog det 25 min =O

Åkte iaf sen till Hanna fick i mig lite tacos *mums*. Visade sig att Hannas pappa gått i samma klass som min faster,d et var rätt kul. af så började det välla in massa människor en efter en. Mycket trevligt folk var det =) Iaf så kommer det in 4 killar men kollar inte så nog vilka det är, iaf så sätter sig ena kilen bredvid mig och hälsar på marlen (?). haha då inser jag att det är juh R ( har kännt han i många år och strulat fram och tillbaka). Han hade sett mig tidigare men vågade inte hälsa eftersom han inte var säker på att det var jag.

Pratade en hel del och min kära jobbar kompis Maria skulle berätta för R vilken underbar tjej jag är mm. Haha, försökte förklara om och om igen att jag kännt R i 7 år och Maria bara i 1 år, så jag tror han vet vem och hur jag är =P

Fick iaf en sovplats hos Hanna och en vinare, så jag började festa jag med. Efter att ha halsat 3 st stora glas vin mådde jag då inte bra, fick lite bacardi breezer av Maria och jag var på hugget.

Drog ner på krogen med R och en massa andra grabbar. Tänkte dra på O´learys men vart en tur på The rock istället. Hade jäkligt trevligt iaf och vart 2 öl ute. Eftersom jag är rätt luspank så får ajg snåla som fan denna månad....

Han är juh så jäkla go, fick iaf ex:et (som även är Hannas kusin) och hans kompis att köra hem mig o R till Hanna igen. Där avr festen fortfarande igång, men alla la sig vid kl 03-04 förutom Hanna. Som "plågade" mig och R med en jäkla massa musik. Våran trevliga konversation " Men Hanna gå och lägg dig lr. iaf sänk volymen på tvn", Hanan " Men vänta, jag ska bara hitta en låt först!", 2 tim senare så hade Hanna rivit ut ALLA cd skivor dom ägde och ahde över hela golvet och då gick hon äntligen och la sig.

Sov i en soffa med R, kan säga att det avr trångt och jag sov väl 1 tim. Sen satte jag mig i en fotölj och försökte sova där, vilket resulterade i ont i hela kroppen och ytterligare 1 tim sömn. R sov tydligen gott, han sov till kl 10 iaf, tills Helena och jeanette och jag började städa =P

Drog väl hem vid kl 12 och lyckades vara vaken till kl 14, sen sov jag till kl 21 och höll mig vaken igen till kl 23 sen somnade jag för resten av natten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se