Make it happen-Östersund

Igår åktejag, Elin och Jocke in till Östersund för att kolla på Make it happen. Make it happen är ett railjam, där snowboard och skidåkare railar på en box. grymt härlig stämmning och trevligt folk. Hmm, knäppte tydligen 400 bilder under dom 6 tim =O MÅnga bra bilder och många mindre bra bilder. Men kul hade jag, fast i slutet vart det jäkligt kallt.

Urs, insett att en viss person är en idiot i helgen oxå......



 Henrik "E´dollo" Harlaut



 Lill Nicke (12år) som fick tävla mot dom stora grabbarna, Henke Harlaut, Oskar Harlaut mm. =)


Varför ljuger du för mig? Jag vet juh sanningen! Man ser på en gång när du ljuger och det har du nu gjort för mig! Varför? Av vilken anlending?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se