Ont

Det känns som att jag har brutit nacken! Har hostat så mycket att nacken har tagit stryk. Kan inte svälja lr. hosta för då hugger det till i nacken så jag skriker av smärta =( Lugorna gör ont och armen med =( Nacken känns precis som att det är ett glapp mellan 2 kotor och att det gått av där. Känns som att strupen trycker mot kotorna varje gång jag sväljer och kotorna lossnar ur sitt läge. Haha, skit svårt att förklara. Men ont gör det iaf.

Hostar fortfarande något fruktansvärt mycket så jag kommer inte gå på jobbet imorgon heller. Varannan mening går åt till att hosta och det är inte någe vidare bra på jobbet.

Men nu ska jag kolla på säsong 2 av Everwood. Säsong 1 va juh jäkligt bra så, synd bara att Colin dog =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se