Suck!!!

Jag vet inte hur jag ska stå ut i ytterligare 3 mån på detta jobb, jag vantrivs något fruktansvärt. min första tanke varje morgon är JAG VILL INTE! Jag orkar verkligen inte med detta. Jag är trött ständigt, mår dåligt både fysiskt och psykiskt, är grinig, äter dåligt,  börjar bli deppad, känner mig stressad JÄMT, minnet börjar svika och koncentrationen är inte på topp och allt detta pga jobbet.
Jag är så fruktansvärt less på detta jobb, det går inte ens att beskriva! Efter första steget på jobbet så vill jag bara åka hem igen och lägga mig.

Jag är less på att sitta i telefon, jag hatar att prata i telefon och är mer lr. mindre telefonrädd för personer jag inte känner, är less på att sitta vid en dator 8 tim/dag. Så fruktansvärt less!!!!

kan någon förklara för mig hur jag ska stå ut under dessa 3 mån?? Jag vet själv inte hur jag ska lyckas, vad fan ska jag göra??????

-----------------------------------

Efter att ha läst lite närmare på internet så är detta rätt läskigt, då det stämmer ALLTdetta in på mig

Symptom på utbrändhet lr. vad man vill kalla det.

* Koncentrationssvårigheter eller minnesstörning

* Påtagligt nedsatt förmåga att hantera krav eller att göra saker under tidspress

* Känslomässig labilitet eller irritabilitet

* Sömnstörning

* Påtaglig kroppslig svaghet eller uttröttbarhet

* Fysiska symtom såsom värk, bröstsmärtor, hjärtklappning, magtarmbesvär, yrsel eller ljudkänslighet.


Kommentarer
Postat av: Sandra

USCH, det är inte bra alls att känna så!!!!!! Du måste tänka på din hälsa, du är ju dessutom så ung fortfarande!!!!!!



Finns det INGET extra jobb du kan ta fram till du åker? Så hinenr du få upp humör, må bättre fysisik o psykiskt inför resan???

2008-09-01 @ 15:49:35
Postat av: Emelie

Nopp, finns inget extra jobb och har redan sökt dom som finns. Men jag behöver en heltidslön för att klara mig, tyvärr...

2008-09-01 @ 16:13:49
URL: http://ecco87.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej Tjejen!

Jag har förstått detta och förstår dig så väl vännen min, har också haft mina nedgångar. Men jag hoppas att du har lite stöd från mig. Du får se framåt och till ditt nya jobb. Jag önskar dig all lycka på färden för det är du värd. Och hoppas av hela mitt hjärta att du ska trivas för det är så viktigt.

Men AO om du får trevliga medarbetare med, mkt vikigt, nä det är det viktigaste och sen att du att trivas på jobbet med.



Vi syns på jobbet

Sköt om dig, var rädd om dig

2008-09-06 @ 11:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se