inte många uppdateringar här heller

Det går lite segt emd bloggandet nuför tiden. Har inte orken att komma på något att skriva, sen är det väl inte direkt någon som läser min blogg heller.

Nu är min älskade skoter betalad, ägarbeviset underskrivet och försäkringen tecknad. Vart inte en så fasligt dyr summa för försäkringen (150kr/mån). Pengarna är hel slut denna månad, både jag och sambon är lika fattiga, haha.

Har shoppat kläder, hjälm och ryggskydd till skoterturerna. Sen vart man ju tvungen att handla lite grejjor till självaste skotern oxå. Mend en går som en klocka iaf. har varit ut nu 2 helger och åkte. Första helgen var det suveränt väder, minus 22 grader nere i Duved och minus 1 grad uppe på nordhallsfjället. Men i lördags vard et inte kul, jag tvingade ut S på en tur till edsåsdalen. 7 mil i 17 minus var då fan inte roligt. Jag trodde jag skulle dö av köldskador.

I lördags vart det fest oxå och S´s kompis som fyllde 30, trevligt trevligt. Sen har jag fyllt år oxå, fick frukost på sängen av älsklingen =)

Och vem fyller inte år idag då? Jo älsklingen, men han fick ingen frukost på sängen, orkade inte kliva upp kl 05, haha.

Sitter på jobbet nu och det är verkligen kolugnt, tråkigt lugnt är det. Saknar människor i Schweiz och stället, mend et är trevligt här med =)

Nu ska jag fortsätta jobba! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se