ett tag sen

jag skrev nu.

I veckan har jag haft utbildning på nya jobbet. Gått ritkigt bra, vi hade prov (tillbaka till skoltiden) och jag var den som hade högst poäng 70 av 73, och dessutom så fick HELA gruppen VG, det har aldrig hänt tidigare oftats har något kuggat. Sen i fredags tog jag mina första samtal (med en bredvid mig), på första samtalet lyckades jag uppgradera en kund från 2 mbit till 50 mbit, då kände jag mig stolt =) Men han tyckte jag skötte mig bra och var riktigt duktig.

Så imorgon börjar man 9 (sovmorgon) och då blir det första dagen på riktigt och massa samtal ska tas. Ska även flörsta emd älsklingens mamma (som jobbar på bank) och se om jag kan få ett tilläggs lån på 20.000 kr. Så får vi se om min dröm går i uppfyllelse eller inte. Men med min otur så lär jag inte få lånet (även fast jag borde få det, eftersom jaguppfyller alla krav och redan har ett godkänt lån hos dom) *suck*

Nu är Tinra här hos oss, och ska vara här tills jag ledsnar på henne, haha. Finns hundgårdar vid jobbet så jag ska se om jag vågar släppa henne där i veckan. Annars är juh Staffan hemma och kan gå ut med henne, annars får jag åka hem på lunchen.

Pratade med Elin idag som är nere i Schweiz. Fy fan vad jag saknar dom, kändes konstigt och prata med henne och själv inte vara där =S
Hon tyckte jag skulle komma ner till dom och vara där i 1v. Vi får väl se i slutet av säsongen hur det blir, annars kommer hon ju upp i slutet av april =)

Nu ska jag ta och kolla på film igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se