nytt jobb!

Japp, här går det undan. Kom hem igår från schweiz och på måndag börjar jag mitt nya jobb =D Tog typ 5 min att få jobbet eftersom jag jobbat med kundtjänst i 2 år. Ska jobba på comhems kundtjänst här i Åre. Får ev. samma lön som på Aditro men han skulle försöka förhandla upp lönen lite med huvudkontoret eftersom jag har rätt "lång" erfarenhet.

Känns skönt att slippa oroa sig för pengar och att behöva gå på A-kassa som pojkvännen (lr. ska jag säga sambon) gör. det räcker med att en av oss gör det, fast han har jobb from maj igen och får lite timmar då och då. Har juh flyttat till duved, lr. ja det är väl inte officiellt ännu. Jag bor här och betalar hyra men står inte skriven här.

Nu ska vi käka mat från Surjämten tillsammans med Örjan. Sen ska ajg slappa hela kvällen, imorgon blir det en tur till stan med syster =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se