Skoter köp!

Nu, äntligen har jag köpt mig en helt egen skoter! Vart en, Ski doo formula 500 De l 1998. Så nu ska det bli köra av, längtar till nästa söndag då det förhoppningsvis är bra väder och jag kan köra den lite.

Killen ajg köpte dne av kom för 1 timma sen och lämnade den hos mig. Snällt av han att köra hit den från Ånn hit till Duved (han skulle ändå hit så). Jag tror, hoppas iaf att jag har gjrt ett riktigt bra köp. Skotern är fin, välvårdad och en hel del är bytt. Snäll som han var så bytte han även bakljuset vars glas var paj innan jag köpte den. Mattan är lite sliten, men ska köra på den i år sen får jag köpa en ny. Sen ska jag köpa nytt tändningslås då han hade råkat knäat sönder nyckeln till den. =)
Skotern lyckades jag pruta ner från 21000 kr till 19500 kr.

Ska kolla på en hjälm och ryggskydd (som jag även kan ha till mc åkning i sommar) på lördag.

Nu är det inte mycket som fattas i min fordonspark, bara en hoj och en havremoppe =D

Haha, mamma blir galen på mig som köper en dyr sak efter den andre, men jag ha velat haft en skoter i 6 år och nu hade jag chansen att köpa en, och då tog jag självklart den =D

Alla som frågat om dom får köra den, kan glömma det ;) Jag lånar inte ut den till någon, ska någon köra sönder den så är det jag. Jag skulle bli fly förbannad om någon gjorde minsta lilla buckla på den ;) Så det kan ni glömma. Men det finns ju iaf 2 andra skotrar som ni kan åka på (dock av sällskap av ägarna till dom), min är för kot så den går det inte att åka 2 på. Så nu är det bara att komma och åka =D





Inte min skoter på bilden, men nästan en exakt likadan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Affiliator.com
RSS 2.0
Gratisgodis.se

Student.se
GratisBio.se




Busring.se